خدمات ما

آموزش

آموزش صحیح جهت نصب و استفاده از دستگاه ها همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. بدین منظور شرکت راهکارهای علمی و صنعتی ساتر (سیسکو) جهت جلب رضایتمندی مشتریان خور تمهیداتی را اندیشیده است که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آموزش پرسنل بخش فروش و فنی در کمپانی های تحت نمایندگی در کشورهای اروپایی و آسایی متعدد
  • برگزاری سمینارهای تخصصی توسط نمایندگاه کمپانی ها در مواقع لزوم
  • برگزاری سمینارهای تخصصی جهت آموزش مشتریان
  • آموزش نصب دستگاه ها به صورت حضوری
  • آموزش کاربری دستگاه ها در محل نصب توسط کارشناسان مجرب

 شرکت راهکارهای علمی و صنعتی ساتر (سیسکو) با داشتن کادر فنی مجرب و آموزش دیده در کمپانی های تحت نمایندگی و دارای گواهینامه های بین المللی معتبر اقدام به برگزاری سمینارهای تخصصی جهت آموزش کاربران خود برای بهره برداری صحیح از سیستم های خریداری شده می نماید. در این راستا کارشناسان شرکت به صورت ادواری توسط کمپانی ها آموزش می بینند. همچنین پس از نصب دستگاه ها آموزش های کاربردی توسط کارشناسان شرکت و در مواقع لزوم نمایندگان کمپانی های تحت نمایندگی ارائه خواهد شد. 

آموزش

مشاوره

شرکت راهکارهای علمی و صنعتی ساتر با استفاده از پرسنل فنی و فروش مجرب و متخصص قبل از خرید تجهیزات آزمایشگاهی به مشتریان خود مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

در این راستا با برگزاری سمینارهای آموزشی ادواری امکان آموزش دستگاه های جدید با حضور کارشناسان کمپانی های تحت نمایندگی یا کارشناسان آموزش دیده فراهم شده است، همچنین با در اختیار داشتن طیف وسیعی از دستگاه های متنوع آزمایشگاهی آماده تحویل امکان رؤیت و کارکردن با دستگاه قبل از خرید امکان پذیر است.

لازم به ذکر است امکان اجرای پروژه های کلید در دست توسط این شرکت امکان پذیر است.

مشاوره

خدمات پس‌از فروش​

شرکت راهکارهای علمی و صنعتی ساتر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های آزمایشگاهی کشور مفتخر است با ارائه خدمات پس از فروش گسترده و مداوم در سطح کشور توانسته گام بلندی در این امر مهم بر دارد. این شرکت با در اختیار گرفتن نیروهای فنی، متخصص، با تجربه، خبره و آموزش دیده در محل کمپانی­های نمایندگی و دریافت گواهینامه­های بین المللی معتبر و همچنین در اختیار داشتن بزرگترین انبار قطعات یدکی محصولات تحت نمایندگی خود توانسته در راستای هدف رضایتمندی مشتری به بالاترین درجات دست یابد.

خدمات پس از فروش

خدمات فنی

متقاضی محترم

خواهشمند است در صورت تمایل به ارسال دستگاه تعمیری به بخش سرویس و یا دریافت خدمات از این شرکت اطلاعات ذیل را تکمیل بفرمایید. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد. 

(لطفا به ازای هر دستگاه یک پرسشنامه کامل شود)

توضیحات:

  1. این شرکت از پذیرش دستگاه بدون تکمیل و ارائه این پرسشنامه  اکیدا  معذور خواهد بود.
  2. خواهشمند است دستگاه های ارسالی در بسته بندی اورجینال کمپانی ارسال شوند.
  3. مسئولیت کامل تحویل کالا به این شرکت با متقاضی می باشد.
  4. روز و ساعت پذیرش دستگاه شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر می باشد.
error: Content is protected !!
×